Post by jackvlunsithisbi on Mar 5, 2022 0:53:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Minion Rush: Running Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Minion Rush: Running Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes glitch bron ▞▞▞
▞▞▞ Minion Rush: Running Game 2022 version ▞▞▞
Boe het is stomen spel
Jelly Shift - Obstacle Course Grand public rbhw
Dit was altijd mijn go-to-game tijdens korte pauzes. Het lijkt erop dat deze jubileumupdate alle vooruitgang die ik had bijna teniet heeft gedaan. Alle 5 miljoen+ bananen zijn weg. Mijn tokens zijn er, maar alle volgelingen die ik heb verzameld, lijken er niet te zijn. Evenals alle upgrades die ik heb gekocht of verdiend! Waar is het gouden schild waarvoor ik geld heb betaald om te kopen? Hoe zit het met alle scorevermenigvuldigers waar ik hard aan heb gewerkt? En alle prestaties? Ik begon dit spel te spelen kort nadat het werd uitgebracht en deze nieuwste update verpestte het allemaal door alles opnieuw in te stellen wat iedereen leuk vond. Breng de oude versie terug!
Despicable Me MinionRush Game Guide (English Version ...
Beste app, maar ik geef geen vijf sterren omdat elke keer dat je missie-advertenties voltooit, de helft van de advertenties kapot is, maar nog steeds een geweldige game
Ik kan wel de hele dag wachten maar hij wil maar niet geladen super dom spel dus ik denk dat het spel zelf nog wel leuk kan zijn maar als het niet wil laden dan kan je het ook niet spelen
Erg leuk spel, hou van de coole kostuums / skins, evenementen en beloningsniveaus. Zeer f2p-vriendelijk, maar een beetje geld hier en daar kan geen kwaad. De meeste evenementen vereisen energie om te spelen en als je opraakt, moet je wachten op meer, wat nogal klote is. Al met al een heel leuk spel, niet helemaal 5 sterren waard, maar ook geen 4, dus hier is een 5🌟
De app lang om te downloaden op camping wifi jammer dit verpest het hele spel en toen ik nog jonger was dat niet zo verpest voor mij vrij wel alles heel jammer dit mijn mening 😓
Echt leuk al andere er hier en daar wel een verbetering aan worden toegevoegd
Ik speelde dit 5 jaar geleden en na 3 jaar zei de game dat er meer opslagruimte nodig was! Ik heb het een jaar lang uit mijn bibliotheek met games gehaald en het zei nog steeds hetzelfde. Het was oneerbiedig. Zorg ervoor dat het niet op al mijn Chromebook-opslag wordt uitgevoerd. Bedankt, Yt Venomous2303
Minion Rush: Running Game Vabaajamängud ekzr
Ik herinner me dat ik dit spel een paar jaar geleden had en het was prima, maar vanwege nostalgie dacht ik: waarom zou ik het niet opnieuw downloaden, maar ik haat het nu. Het is geen eindeloos rennend spel vanwege de stomme missies die je stoppen als het eenmaal is voltooid en het duurt waarschijnlijk maar een minuut om de missies te voltooien, wat het spel saai maakt. Het hoofdmenuscherm heeft te veel te doen en het is veel te veel om te downloaden, waardoor de app behoorlijk groter is dan hij zou moeten zijn.
Verslavend
Minion Rush Despicable Me Officieel spel 4.9.2a APK + MOD
Minion Rush: Running Game Hygge ywnj
Dit spel is nog steeds leuk zoals ik het me herinner, maar met de nieuwe update is de nistalga niet hetzelfde. Ik mis het een beetje wanneer je het koepelding met gelei moest vullen en als het vol was, ging je door naar de volgende plaats. Al met al een heel leuk spel
Minion Rush: Koşu oyunu Gündelik hut
Ik vond het leuker als we gewoon konden rennen en er geen doelen waren. Het is irritant om een minuut te rennen en dan niet meer te kunnen rennen omdat we een uur moeten wachten.
Het is een leuk spel maar na 5-6 keer spelen heb je er genoeg van
Twisted Metal 2-video's en -hoogtepunten - Twitch
Ik was dol op deze app toen ik een kind was, en toen ik eindelijk een telefoon kreeg en hem downloadde, is hij nu HORRIBLE. Je moet betalen voor paarse munten en nieuwe levels downloaden (die ruimte in beslag nemen). De tutorial is onnodig en veel te lang. De tutorial leert je de voor de hand liggende dingen, niet de verwarrende dingen. Verspil hier geen ruimte aan.
Dit was een van de beste games in het verleden, maar sinds de nieuwe jubileumupdate is het de slechtste. Al mijn voortgang werd omgezet in munten, wat niet genoeg is om een soortgelijk proces opnieuw aan te schaffen. Alle kostuums die ik bezat, moet ik opnieuw upgraden, opnieuw beginnen. Vroeger hield ik ervan, nu haat ik het. Het is niet de moeite waard om te spelen, want je wordt op een dag wakker en ze nemen al je voortgang en dumpen het met een upgrade en je moet helemaal opnieuw beginnen. Echt balen! Verspil geen tijd!!!
Sinds de laatste update loopt het spel vast en Zijn de minions zwart/wit blokken. Erg jammer. Denk dat ik hem maar verwijder
Was vroeger mijn favoriete spel, ik vond het leuk zoals het vroeger was. Te ingewikkeld. Had meer dan 2 miljoen bananen, voordat het spel veranderde, wat gebeurde er nu met de bananen? Ik denk niet dat het eerlijk was om mijn voortgang te verliezen in de personages en alles waar ik tot nu toe voor gewerkt heb. Nu is het alsof je helemaal opnieuw begint.
VEEL te veel geheugen
Geweldige game met ongelooflijke graphics en een nog ongelooflijker verhaal, het einde maakte me aan het huilen en fard zou de game opnieuw spelen 10/10 🥶🥶🥶🔥🔥🔥
even gestopt?! schandalig!
Het spel in Temple Run is onderverdeeld in fragmenten van bijtgrootte, ... Despicable Me: Minion Rush omvat eindeloos hardlopen van hoge kwaliteit met door
Geen Nederlands
stom spel ik kan het niet eens spellen
Minion Rush: Running Game Казуални fwo
Hoe speel je zonder al die fruit opdrachten?
STOMSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ap ooit kiezen van je taal gaat fout!!! het laden duurt zo lang
Echt een goede game, ik zou het 5 sterren geven, maar je zou niet moeten betalen om het spaarvarken te openen, doe dat alsjeblieft weg.
Ziet er leuk uit, maar het kan geen verbinding maken met de server, dus ik heb nooit de kans gehad om het te spelen
Ik had al een tijdje niet gespeeld en al mijn vorderingen zijn weg. Ik ben al mijn kostuums kwijt. Ik had alle gebieden ontgrendeld en ze zijn weg. Mijn niveau is weg. Geholpen om te ondersteunen. Het is nu 3 dagen geleden en niemand heeft de moeite genomen om me te helpen. App is niet doorzeefd met advertenties.
Je moet zo lang wachten en dan nog een keer
Ik ben dol op dit spel, maar ik kan mijn minion nog steeds niet bewegen als het op een dia staat, hoe hard ik ook probeerde het te verplaatsen. Blijft een erg leuk spel! Helemaal gek op het strandtafereel! Update kwam er achter. Moet mijn telefoon draaien
Een beetje verwarrend over het verdienen van beloningen en verschillende niveaus, maar nog steeds vermakelijk.