Post by jackvlunsithisbi on Mar 5, 2022 0:40:58 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaushäiriöresurssi ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Mahtava peli. MUTTA aivan liikaa mainoksia. Laittamatta
Erinomainen lasten värien tunnistamiseen.
Lisää jokaisen pelin jälkeen useimmat mutilevel lisäykset
Joka kierroksen välissä on mainos. Vie 4-5 klikkausta päästäksesi eroon mainoksesta ja siirtyäksesi seuraavalle kierrokselle. Erittäin ärsyttävä. Pelasin muutaman päivän, mutta en kestä enää. Poista asennus!!
Bubble Shooter Kasual sna
Se on hyvä peli, mutta jäätyy paljon ja lakkaa toimimasta itsestään tietyn tason jälkeen.
Rakastan tämän pelin pelaamista, rentouttaa mieltäni ja haasteet ovat juuri tarpeeksi parantamaan pelitaitojani. Rakastan myös musiikkia, mutta minun on mykistettävä se hirveän ärsyttävän, kiihkeän korkean äänen takia, joka huutaa jatkuvasti "seuraavaksi", "seuraavaksi", se on ainoa negatiivinen, jonka löydän.
Rakastan tätä peliä, mutta mitä pidempään pelaan sitä, sitä enemmän mainoksia tulee näkyviin. Se on naurettavaa!! Etsin minulle toisen kuplapelin, jossa on vähemmän mainoksia.
Paljon mainoksia pelien välillä, joten en ole tyytyväinen
Joskus sama taso kuin taso 64 ja 65 ovat molemmat samat, se tapahtuu monta kertaa tason 60 jälkeen
Se on kaikkien aikojen paras pallolaukauspeli. Olen suorittanut sen 3410 vaihetta, mutta tämän pelin jälkeen se jumissa. Ei muuta tasoa tai pelivaiheita, mutta pelinäytökset ovat muita vaiheita edessä, mutta en voi pelata. Miksi se on niin...?
Tasot eivät avaudu tietyssä vaiheessa.
rauhoittua musiikin parissa tai kirjan kuuntelussa
Soitan sitä koko ajan ja kun laitan sen alas, se ei kestä kauan ja nostan sen uudelleen
Alkuun paljon haastavampi. Pitäisi olla vaikeampaa ,olen jo 1045 pelannut, ja kevenee vaan. Haastetta!! Helpommaksi tulee mitä enemmän pelaa, nyt jo yli 1300. Taidan jättää tän pelin😔
Kun asensin tämän sovelluksen uudelleen, tason 1 olennoista, vanhat pelatut tasot menivät hukkaan. Lisäksi kirjaudun sisään Facebookillani. Kehittäjä ei koskaan korjannut vanhoja bugeja.
siitä on hyvä nauttia, mutta sitä on muokattava
Vikoja tasolla 1223.
Se oli aluksi hyvä, mutta kun siirryt korkeammalle tasolle etkä pysty suorittamaan tasoa, ei annettu ratkaisuja, jotka heikentävät motivaatiota. Pelaan huvikseni ja nautin siitä, mutta koska en löytänyt apua, se ei motivoi.
Bubble Shooter Casual games aytx
hyvä pelata, mutta mainonta saa sinut hulluksi
Peli vain pysähtyy pelaamisen aikana, tapahtuu pari kertaa, ei hyvä
peli on hieno, mutta olen saavuttanut 3300, eikä se mene pidemmälle.
Pidän pelistä, mutta...en voi ymmärtää, miten se tehdään. on pari tasoa, joista en saa kolmatta tähteä huolimatta. myös menetän tähdet laskennassa, vaikka se sanoisi, että minulla on 3. hämmentävää. mutta pisteytys ärsyttää minua. Asensin sen uudelleen pari kertaa. Joka kerta heillä on erilainen vika. Viimeinen on tasonumerot yhden jäljessä. Grrr
Riverside Merge - City Game Puzles ehn
Liian mitä tahansa mainoksia.
Tämä peli on hyvä, mutta kun pääset loppuun, sinulle ei ole enää tasoja
Bubble Shooter Казуални rdwh
paljon mainoksia😞😞
Kaikki oli hyvin, kunnes saavuin peliin #3410, sitten en voinut mennä pidemmälle. ei ole varma onko tämä pelin loppu vai ei.
Pidän pelistä, se auttaa viettämään aikaa. Mutta valitettavasti se haluaa antaa minun yhdistää sen uudelleen Facebook-sivulleni.
Ei neljää tähteä näinä päivinä. Pelipysähdys tasolla 60. TOVOTON älä lataa EI Tähdet tasolla 534 .. yeah ahmatti rangaistukseen 20 pistettä katoavat salaperäisesti .... tietenkään en pääse tämän tason läpi.
se oli hienoa, kunnes se halusi päästää minut seuraavalle tasolle. oikealla puolella vilkkuva laatikko haluaa mennä pois. enkä voi mennä numeroon 3411
นักกีฬาฟอง ง่ายๆ euje
Hauskoja, helppoja pelejä, positiivista ja jännittävän stressitöntä 😍
Kun saan 3 tähteä ja suljen pelin ja avaan uudelleen, osa tasoista näyttää minulle vain 2 tähteä.
Hienoa ja viihdyttävää, jos voin ohittaa 829:n, joka on hyvin pysähtynyt
pelejä, liian helppoja, mutta aivan liian paljon mainoksia. saa minut hulluksi 😡😡
Erittäin ärsyttävää, koska mainokset leikataan satunnaisesti peliisi. Yksi menettää elämän sillä tavalla, koska tänään alkoi siirtyminen takaisin valikkoon. Nyt todella sekaisin. Minun kaltaisilleni ihmisille, jotka eivät nuku paljon, luotamme peleihin jne. Harmi, että se oli mukava peli pelata. Stressaa nyt kaikkien mainosten kanssa. Olen pelissä 2707, eikä mikään ole muuttunut.
pelit ovat liian lyhyitä ja mainos jokaisen pelin välissä.
Peli oli kesken pelin aikana
Peli ei ole viileä taso ovat erittäin helppoja. Hieman kovempaa tasoa halutaan
Bubble Shooter Įprastos temos mznb
Ei tietoa siitä, miten erilaiset apuvälineet toimivat. Mistä tiedät, mitä saatat saada, jos kosketat rintaa. Kaikki arvaus toimii. Voisit tehdä paremman strategian, jos tietäisit mitä kaikki tekee ja miten ne kaikki toimivat.
Ihan sama ku se on se on se on
Yllätyksiä voisi tehdä enemmänkin. esim. suuntaa kohti maalia 5-10 kierroksen välein ja saa jonkinlaisen palkinnon. Ehkä lisää apinoita, jotka riippuvat viiniköynnöksistä (jotka roikkuvat alas ylhäältä), jotka vaihtavat värillisiä palloja 5 sekunnin välein tehdäkseen siitä hieman mielenkiintoisemman. Silti ok
Minusta pelit kiinnostavat, mutta kun ensimmäinen peli, kun saavutan 3240-tason, ei avaudu. Joten kokeilen toista räiskintäpeliä, taso 3134, enkä voi voittaa sitä kierrosta. Joten nyt luovutin tästä ampujapelistä.
Erittäin hitaasti reagoiva ja ärsyttävä grafiikka
Olen todella nauttinut tämän pelin pelaamisesta, mutta olen erittäin pettynyt siihen, että se nousee vain tasolle 3410, ei enempää.
Nautin pelistä ja käytän aivojani niiden selvittämiseen. En kuitenkaan pidä siitä, että joudun lopettamaan juuri kun pääsen peliin. Miksi punaiset sydämet. Lisäksi joidenkin pelien selvittäminen kestää liian kauan. Me vanhukset nautimme haasteesta, mutta emme läheskään mahdottomasta.
Kiitos paljon... Nautin pelistä todella paljon
Olen numerossa 10271 ja numerossa 10272 ja rakastan sitä. Tietysti siinä on mainoksia, kaikissa ilmaisissa peleissä on mainoksia. Siksi ne ovat ilmaisia. En vain malta odottaa, kuinka pitkälle tämä antaa minun mennä ennen kuin tasot loppuvat.
Helppo tapa kuluttaa aikaa. Pisteytys näyttää olevan häiriö, joka liittyy tasojen uusimiseen kaikkien kolmen tähden saamiseksi.
Peli on erittäin mukava ja erittäin mielenkiintoinen, mutta kun pelastamme linnun sukupuolen, se sana on tulossa, mikä on minusta epämiellyttävää
Tämä on hyvä peli, jos mainokset eivät ole siellä joka kerta kun pelaat peliä, myös se pysähtyy, sinun on ladattava uudelleen